Facebook live: Kako maksimalno iskoristiti svaki boost!

Facebook live je novi alat za objavljivanje video sadržaja koji vam omogućuje povezivanje s publikom i brendom na potpuno novi način. A upravo je za tu namjenu i osmišljen, naime primaran cilj ovog novog digitalnog marketinškog alata je jačanje veze koju online tvrtke imaju sa svojim klijentima, širenje svijesti o brendu i stvaranje „živog identiteta“.

Prednosti Facebook Live-a

 

Digitalni marketing je uvijek bio personalniji od offline-a, pa tako i u ovom slučaju Facebook Live-a video snimkama dajete osobnost svojoj usluzi ili proizvodu. Jedna od glavnih prednosti ovog alata je što je vizualno atraktivan, sniman u stvarnom vremenu i pruža trenutni angažman i feedback. Ovaj vrlo pametno osmišljeni alat vam dopušta streamanje video sadržaja bez da svoje korisnike preusmjeravate na druge platforme poput YouTubea ili Vimea.  Zato se investicija u boostanje ovakvih postova isplati, jer se obraćate publici koja je na vas navikla i od vas želi novi sadržaj.

U nekim branšama ovaj alat je korisniji nego kod drugih, tako primjerice pomoću Facebook live-a možete promovirati svoje kozmetičke proizvode, podučavati korisnike kako ih koristiti te u konačnici kakvi su rezultati na stvarnim osobama. Još jedna branša koja voli video sadržaj je kulinarstvo. Vjerujemo kako ste već primijetili veliku količinu videa sadržaja iz ove branše, a velika većina ovakvog sadržaja je gledana i dobro prihvaćena od strane korisnika.

Kako maksimalno iskoristiti potencijal Facebook Live-a?

Obavijestite unaprijed korisnike o vremenu emitiranja

Kako bi gledanost vašeg videa bila što veća, barem dan unaprijed obavijestite svoje korisnike o vremenu u kojemu planirate emitirati live. Na ovaj način postići ćete najveću gledanost a samim time i angažman na objavi.

Snimajte Facebook live na mjestu s jakom WiFI vezom

Kod snimanja live-a želite imati kontinuiranu jaku kvalitetu video snimka, a nju ćete jedino postići ako imate jaki WiFI signal. Ako vam je veza slaba, vaš video bit će zasivljen i korisnici će vjerojatno brzo odustati od gledanja takvog sadržaja, što ne želite.

Napišite privlačan opis

Privucite pažnju vaših korisnika privlačnim opisom kako bi ih informirali o sadržaju videa koji ćete plasirati. Neka vaš opis bude zabavan i neformalan, samo pisanje osnovnih podataka poput vremena i teme neće privući previše korisnika.

Zamolite gledatelje da se pretplate na obavijesti u živo

Podsjetite vaše gledatelje da mogu kliknuti na „Slijedi videozapise“ gumb kako bi primali obavijesti od vas svaki puta kada započnete novi live video.

Komunicirajte s vašim gledateljima

Pozdravljajte svoje gledatelje po imenu, odgovarajte na njihova pitanja, zahvalite im na pozitivnim komentarima i slično. Vaša publika će biti oduševljena takvom interakcijom koja će dodatno naglasiti dimenziju live nastupa.

Vrijeme emitiranja

Vrijeme emitiranja je vrlo važno. Što duže emitirate svoj sadržaj veća je vjerojatnost da će ga gledatelji podijeliti, komentirati ili se angažirati na neki drugi način. Preporučuje se da minimalno trajanje emitiranja bude 10 minuta, a ako imate sadržaja emitiranje može trajati i punih 90 minuta.

Jedina veća mana ovoga alata je što ga nije moguće kontrolirati jednom kada započnete live, tako da budite maksimalno pripremljeni da vas gledatelji prate u svakom trenu vašeg videozapisa. Ali ovo je i dalje izvrsna platforma za male i velike tvrtke, povezivanje i razgovor s vašim klijentima, stoga vam savjetujemo da ga isprobate.