AdWords oglašavanje

Marketing, pa tako i oglašavanje kao njegov sastavni dio, je od izuzetne važnosti za poslovanje i opstanak poduzeća na tržištu. Uvijek je bio, i vjerovatno će uvijek i biti. Međutim, zadnjih 10-ak godina svjedočimo velikim promjenama u marketingu. Prije svega ovdje se misli na digitalni marketing koji iz godine u godinu postaje sve važniji za poduzeća. Tradicionalni offline će uvijek biti tu, međutim polako ali sigurno ga online sustiže. Dva osnovna razloga tome su: prvo, navike ljudi, odnosno obavljanje sve više stvari preko interneta te da je internet postao sastavni dio života pojedinca. A drugi razlog je mjerljivost i efikasnost digitalnog marketinga, koje su najveći problem kod offline-a.

Tako se i pojavio Google AdWords, moćan alat za oglašavanje, koji za plasiranje svojih oglasa koristi svoju tražilicu, i velik broj partnerskih web stranica, koje se broje u milijunima. Drugim riječima, publika Vam može biti doslovno cijeli svijet.

O svim prednostima koje Vam AdWords oglašavanje nudi možete pročitati u našem blogu.

Svjesni važnosti i snage ovog alata za oglašavanje, a2z solutions nudi svojim klijentima izradu i upravljanje AdWords računom te oglašavanje na Google oglašivačkoj mreži.

AdWords oglašavanje podrazumijeva izradu AdWords korisničkog računa, strukturiranje računa, alokaciju budžeta, odabir ključnih riječi, utvrđivanje licitacija za ključne riječi, izradu tekstualnih i display oglasa te povezivanje AdWords računa s Google Analyticsom kako bi se omogućilo praćenje uspješnosti kampanje.

Nakon što je kampanja postavljena prati se efikasnost te se kampanja optimizira korekcijom licitacija, realokacijom budžeta, uvrštavanjem novih ključnih riječi na popis, izradom novih oglasa i provođenjem testova kako bi se postigli najbolji rezultati.

Jednom mjesečno šaljemo Vam detaljan AdWords izvještaj sa svim objašnjenjima, gdje možete iščitati kakvi rezultati su postignuti te kakva je efikasnost Vaše kampanje.

AKTIVACIJA I UPRAVLJANJE ADWORDS RAČUNOM

AKTIVACIJA I UPRAVLJANJE ADWORDS RAČUNOM

Nakon što obavite aktivaciju Google AdWords računa i postavite Google Analytics kod za praćenje na Vašu web stranicu, naša agencija traži zahtjev za pristup Vašem računu.

Po potrebi, mi Vam pomažemo i asistiramo prilikom kreiranja računa i postavljanja koda na web stranicu.

Nakon što spojimo račun naše agencije sa Vašim Google AdWords računom započinjemo sa postavljanjem Vaše kampanje.

To uključuje:

  • Konzultaciju sa Vama oko određivanja glavnih ciljeva kampanje
  • Istraživanje trendova na tržištu korištenjem alata poput Keyword plannera i Display plannera
  • Razrada strategije oko kreiranja kampanja
  • Kreiranje kampanja za pretraživačku i prikazivačku mrežu
  • Podjela kampanja u grupe oglasa
  • Pisanje oglasa i kreiranje bannera za prikazivanje na raznim web stranicama
  • Dovođenje kvalitetnih search klikova sa ciljem ostvarivanja konverzije uz odrađivanje brandinga putem display mreže
  • Kreiranje sitelinkova, odnosno ekstenzija na oglase
  • Kreiranje Remarketing kampanja – kojima se povećava relevantnost oglasa i mogućnost ostvarivanja konverzije tako što se oglasi prikazuju onoj publici koja je već ostvarila interakciju sa vašom web stranicom
  • Kreiranje Remarketing lista – za prikupljanje korisnika koji će se targetirati putem remarketing kampanja
  • Umetanje Keyword insertion-a za povećanje relevantnosti oglasa
  • Aktivna optimizacija računa
  • Aktivno praćenje kretanja prometa na vašoj web stranici putem Google Analyticsa
  • Izvještaj na kraju mjeseca sa postignutim rezultatima

 

REVIZIJA ADWORDS RAČUNA

Ukoliko već sami vodite oglašivačku kampanju na AdWords mreži za svoje poduzeće, ali rezultati izostaju i niste sigurni u čemu je problem, obratite se nama za pomoć. Revizijom Google AdWords računa, kojim sami upravljate, pomoći ćemo Vam da Vaša kampanja ispuni svoj puni potencijal.

Revizija Google AdWords računa vrši se u 3 koraka:

1. Analiza AdWords računa i utvrđivanje izmjena koje je potrebno provesti

Analizom AdWords računa utvrđujemo koje promjene je potrebno izvršiti kako bi Vaša AdWords kampanja postala profitabilna.

2. Provedba izmjena

Provedba izmjena uključuje izmjene u strukturi AdWords računa, odabir napovoljnijih oblika kampanji za ostvarenje zadanih ciljeva, realokaciju budžeta, prilagodbu geografskog targetiranja, odabir novih ključnih riječi, prilagodbu licitacija (bidova) i izradu oglasa.

3. Izvještaj

Sve izmjene koje su izvršene na Vašem računu detaljno će biti objašnjene u izvještaju koji Vam podnosimo po završetku angažmana.

POSEBNE POGODNOSTI

Ukoliko se ugovor o upravljanju AdWords računom sklapa na 12 mjeseci ili više, ostvarujete pogodnosti poput popusta na aktivaciju i strukturiranje kampanje, mjesečnu proviziju, veći broj radnih sati.

PLAN RADA

VAŠ INTERES

Kontaktirajte nas i informirajte se o pogodnostima i pozitivnim učincima koje AdWords oglašavanje može pružiti Vašem poslovanju.

PONUDA

Recite nam okvirnu cijenu koju ste spremni izdvojiti za AdWords oglašavanje, a mi ćemo Vam dostaviti našu ponudu.

UGOVOR

Nakon prihvata ponude, kreiramo i sklapamo ugovor i definiramo Vaše i naše obveze i cijenu.

KAMPANJA

Nakon što je sklopljen ugovor, mi pregledavamo Vašu web stranicu, i počinjemo sa kreiranjem i vođenjem AdWords kampanje za Vaše poduzeće.

IZVJEŠTAJ

Na kraju mjeseca, odnosno nakon 30 dana, dobivate detaljan  izvještaj o rezultatima Vaše kampanje. Izvještaj se sastoji od podataka iz Google Adwords-a i Google Analytics-a.

NASTAVAK SURADNJE

Ako ste zadovoljni postignutim rezultatima, možemo odmah nastaviti našu suradnju po istim uvjetima. Isto tako možemo i smanjiti ili povećati iznos Vaše kampanje.

INFO KUTAK

Tržišni udio na globalnom
digitalnom oglašavanju

  • Google 44,%
  • Yahoo 12,3%
  • Facebook 3,1%
  • Aol. 1,5%
  • Ostali 39%

Tržišni udio među alatima
za web analizu

  • Google Analytics 64%
  • Quantcast 8%
  • Facebook Insights 7%
  • Comscore 5%
  • Statcounter 4%
  • Omniture 2%
  • Ostali 10%